2019-05-03

                                                  SENTSAZIO ZIRRARAGARRIAK

                                                                     ESKIATU


Ni neguro inauterien oporretan Jakara joaten naiz, han nire osabaren etxean egiten dut lo. Hurrengo egunean 07:00ak inguru esnatzen naiz, baina niri bost.


Goizean goiz heltzen gara Candanchu eski pistara, bestela ez dago aparkatzeko lekurik.


Behin "forfait"a hartuta; eskiak, botak eta kaskoa alkilatzen ditugu. Momentu horretan belarritik beste belarrirainoko irribarrea izaten dut, ze nolako poza!


Nola eskiatzen den gogoratzeko, pista berdetik, hau da errezenetik hasten gara, gero urdina (ez zaia ez erreza) eta azkenik... Gorria! (zaia)
Han ibiltzen gara igo eta jeitsi, igo eta jeitsi, baina ez gara inoiz nekatzen ez aspertzen ere.



Azkenik bazkaldu egiten dugu, gero Jakara itzultzen gara, eta Jakan paseotxo bat egin ostean, Jakako etxera joaten gara hurrengo egunerako beharrezko energiak hartzera.


Gogoratu:
Eskiatzen zabiltzanean eta gelditu nahi duzunean egin eskiekin teilatu moduko bat.
Eta eskiatzeko momentuan belaunak apur bat tolestu eta bota gorputza apur bat aurrera.
Horrela ondo ibiliko zara.


                                 Eskiatzera animatzen zaituztet!!!


                                                                                                                      Libe Kortabarria
                                                                                                                 3. zikloa talde laranja
                                                                                                                         


No hay comentarios:

Publicar un comentario