2013-10-10

Etxeko lanen amets gaiztoa

Behin ohetik jaikin, gosaldu,arropak jantzi eta gauzak prestatu nituen.Etxetik irten nintzenean gauza bat ahaztu zitzaidala konturatu nintzen. Urduri zentitu nintzen. Eskolara heldu eta L3,L1 eta mate izan nituen. Arratsaldean klasera urduri sartu nintzen. Maisuak materiala non neukan galdetu zidan. Ni gorritu egin nintzen eta etxean utzi nuela esan nion. Maisuak agenda urbiltzeko esan zidan nota ipintzeko eta haserretu egin nintzen. Etxera heldu eta nota erakutsi nien gurasoei eta bronka bota zidaten. Negarrez hasi nintzen. Urrengo egunean klasera urduri sartu nintzen, baina maisuak ez sidan ezer esan. Etxeratzerakoan zelan portatu nintzen eta zerbait ahaztu zitzaidan galdetu zidaten eta nik ezetz esan nien. Hau izan da nire sentsazio zirraragarriaren kontaketa.

Ane Sagarna
Talde Zuria
3.zikloa

No hay comentarios:

Publicar un comentario