2013-10-14

Perikitoari gutuna


                     

Kaixo Rico:

Gutun hau bidaltzen dizut ,oso maitagarria zarelako.
Lehen biderrez ikusi zintudanean oso alaia eta maitagarria izan zinen eta oso txikia .Orain  nire eskuan egoten zara eta abesten duzu baina oso lodi zaude eta pixka bat min egiten nauzu baina ez zait inporta.gauetan daukat oso potzoloa zaude eta gogo asko daukat zure tripatxo txikia eta lodia ikutzea daukat!.
goizeetan lehiotik entzuten dituzun txoriekin abesten duzu eta dantza egiten  duzu . 
Nire urtebetetzean nire lagunik oberena etorriko da .
Espero dut ondo portatzea eta ez pikatzea . zure urtebetetzean oso pozik jarri zinen .
Bueno espero dut ondo egotea.
                             Agur eta ondo pasa.

  Zure jabearen partez  
                               ESTI BETANZOS 3. zikloa ( laranja)


No hay comentarios:

Publicar un comentario