2013-10-03

NIRE AMAMA

Nire amama bat deskribatuko dut. Angela Llorente deitzen da.
Fresno del Rìon jaoi zen Palentzia, baina orain Durangon bizi da Fray Juan de Zumarraga kalenan.
Nahiko nagusia da, 86 urte ditu eteb bere urtebetetzea irailaren 23an da,urtero ospatzen dugu , batzuetan bere etxean eta beste batzuetan jatetxean.
Aurpegi borobila du,ile laburra, kiskurra eta marroi kolorekoa.
Belarri handiak ditu, horregatik belarritako handiak eta beltzak eramaten ditu.Sudur txikia eta polita du.
Aho handia du, baina ezpain finak eta kalera irteten denean larrosa argi batez margotzea guztatzen zaio.
Bere begiak oso politak dira berde-berdeak eta txikiak.
Normalean praka beltza edo gonak eramaten ditu eta alkondarak.
Sei seme-alaba ditu; hiru alaba eta beste hiru seme eta zazpi biloba: bost mutil eta bi neska
Neska naguzia Angela da, eta bestea ni naiz, Ainize.
Alaia da eta asko gustatzan zaio bere bilobak bere etxera joatea bisitan, horregatik eskola bukatutakoan ia egunero joaten naiz bere etxera,16:30etan.
Karteatan jolastea ere asko guztatzen zaio eta arratsaldero doa bere lagunekin kartetan jolastera, 17:30etatik 21:00ak arte.
Janari gozoak prestatzen ditu, bere janari gogokoena oilaskoa eta flana ere.
Oso ondo jasten du eta niri iñauterietako mosorroak egiten ditu.
Musika klasikoa entzutea gogokoa du, josten edo etxea garbitzen ari den bitartean.

Ainize Etxebarria
3.zikloa urdin iluna
zumarra gela.

No hay comentarios:

Publicar un comentario