2013-10-28

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA  

Egun batean igogailuan igo nintzenean laugarren pisuko botoia sakatu nuen, igogailuak zarata arraro bat egin zuen kraaaaaa!!!!!!
beldurra sentitu nuen eta urduri nengoen. Iserdika hasi nintzen eta kanpanilarenbotoiari sakatu nion, hiru ordu geroago ez zen inor etortzen. Negarrez hasi nintzen, telefonoa hartu nuen eta nire amari deitzen hasi nintzen. Baina ez zegoen koberturarikigogailu barruan.
Bat-bateanigogailuko argia itzali zen eta pentsatzen nuen ez zela inor zabaltzen etorriko, arratsaldeko laurak ziren eta gozea nuen.
Bakardadea sentitu nuen eta lasaitasun beharra.
Dardaraz nengoen eta hotz handi egiten suen, telefonoko bateria agortu zitzaidan ea ez nekien zer egin.
Igogailuko atea zabaltzen saiatu nintzen, baina oso gogor zegoen. Azkenean zarata bat entzun nuen, nik pentsatu nuen pertsona bat izango zela, azkenean igogailutik atera ninduten. Poza sentitu nuen nire gurasoak ikustean.

IKER ARIZKUREN 3.ZIKLOA (BERDEA)

No hay comentarios:

Publicar un comentario