2013-10-21

Sentsazio zirraragarriak



                                         SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

Guztia Salouen gertatu zen, etxea margotzeko tinta erosi ostean.
Nire aitarekin eta arrebarekin nengoen eta igogailua itxaroten ari ginen. Igogailua heldu zenean barrura sartu ginen. Pozik nengoen. Hirugarren solairura igo ginenean, nire aitak esan zidan gu bertan geratzeko itxaroten.
Gu, fotozelula tapatzen ari ginen. Nire ama, portalean zegoen igogailua deitzen,  botoia sakatu zuen eta igogailuko atea ixten ari zen. Beldurtuta nengoen, beldurraren ondorioz, negarrez hasi nintzen. Nire amak
ohiuak entzun zituenez, eskaileretatik igo zen. Igogailua portalera heldu eta ateak ireki ziren. Ni urduri
samar, Nahiari begiratu eta hirugarren solairura igotzeko sakatu nion. Ateak ireki zirenean, nire aita zegoen igogailuaren atearen aurrean. Lasaitu egin nintzen.
Etxera heldu nintzenean, berriro hasi nintzen baina bazkaldu ostean, dena ahaztu zitzaigun.

KIMETZ FERNÁNDEZ   3.ZIKLOA   (BERDEA)

No hay comentarios:

Publicar un comentario