2013-12-17

LUMAREN KILIMAK

Sentzazio Ziragarria

Bost urte nintuen Basauritik Amorebietara etorri nintzenean pena ematen zidan lagun asko nituelako. Izar eta Oroitz nire lagun onenak ziren.
Amorebietara abiatu aurretik amak maleta egin zidan baina nik jarraian desegin nuen gero ama konturatzen zenean ipurdiko bat ematen zidan, momentu hartan min asko sentitu nuen baina ni prest nengoen zeozer egiteko Amorebietara ez joateko.
Eguna heldu zenean nire lagunei agur esan nien, negarrez sartu nintzen kotxera.
Baina nire ahizpak atera zidan ahotik irribarrea bere ondaon hobeto sentitzen nintzen.
Beheko eskolan pizkanaka pizkanaka lagunak egiten joan nintzen. Hortik aurrera ez nuen malko bat ere bota Basauriko lagunengatik, konturatu nintzelako Amorebietan ere lagun onak bazeudela.





                                   

No hay comentarios:

Publicar un comentario