2013-12-02

Sentsazio Zirraragarriak



Egun batean, nire amamaren etxera joan nintzenean, igogailura sartu nintzen. Amama 5. pisuan bizi zen eta nik bostgarren pisura ikutu nuen, baina hirugarren pisuan geratu zen geldi. Beldur asko hartu nuen, beldurtuta nengoen.
Laguntza txirrina ikutu ondoren, argiak amatatu ziern eta oihuka
hasi nintzen. Inork ez zidan entzun eta pentsatu nuen betirako geratuko nintzela.
Nire amama oso kezkatuta zegoen eta negarrez eta negarrez hasi zen.
Bat batean igogailua jausi zen beherantz eta golpe handi bat eman nuen. Lehenengo pisuan geratu nintzen, irten eta esan nion nire buruari ez naiz igogailu batean igongo berriz.
Eskaileretatik igo nintzen nekatuta, baina nire amama pozik zegoen eta gertatu zitzidana kontatu nion. Musu handi bat eman zidan eta txokolatea txurroekin jan genituen.

Joane Berrojalbiz    3. zikloa  Talde Marroia 

No hay comentarios:

Publicar un comentario