2014-05-05

SENTSAZIO ZIRRARAGARRIA

SENTZASIO ZIRAGARRIA


Peñiskolan geunden, aitak eta amak oso goiz altxatu gintuzten. Kotxean sartu ginen eta begiak ixteko esan ziguten.. Oso urduri geunden , nora eraman nahi ziguten jakin nahi genuelako. Aitak begiak zabaltzeko esan zuen eta Portaventuran geuden . Lehenengo pelikula bat ikusi genuen ,oso polita zen. Geroxeago txikien atrazioetara joan ginen eta aita apostua egin zuen euro bat botatzen banuen Dragon kanetik,  bota nintzen eta euro bat eman zidan. Gero nire aita beste atrakzio batean montatu zen eta oso arina zen, apurtxo bat mareatu zen eta desfilea ikusi baino arinago afaldu egin genuen . Janaria oso goxoa zegoen. Desfilea ikusi baino arinago azukrezko kotoia jan genuen nire anaiak eta nik , zein goxoa zegoen! 
Desfilea oso luzea zen eta dragoiak oso politak . Egun zoragarria izan zen  eta nire gustokoa erabat .Gero etxera joan ginen telebista apurtxu bat ikusi, eta oheratu egin ginen.                                                                                    
UNAX  LARA 
3. ZIKLOA
TALDE HORIA

No hay comentarios:

Publicar un comentario